Bestellen

Retourneren

1Wat zijn de levertijden?
Wanneer je op maandag t/m vrijdag voor 16.00 jouw bestelling plaatst, verzenden we het diezelfde dag nog. Als het goed is heb je jouw pakketje dan de volgende dag binnen. Op zich best snel toch?! Indien je op zaterdag of zondag hebt besteld, zul je iets meer geduld moeten hebben. Meestal kun je jouw bestelling dan op dinsdag in huis verwachten. Dit geldt helaas alleen voor bestellingen in Nederland. Wanneer je vanuit het buitenland besteld, zijn de levertijden logischerwijs iets langer. Kom je uit de buurt van Spijkenisse? Je kunt je favoriete items natuurlijk ook shoppen en meteen meenemen in onze winkel.
2Wat zijn de bezorgkosten?
Voor het verzenden van de fashion items worden verzendkosten gerekend. Deze verzendkosten bedragen voor brievenbuspakje €3,95 en voor grotere bestelling die niet door de brievenbus kan €6,95
3Kan ik ook met kortingscode betalen?
Natuurlijk! Voer tijdens het betalen jouw code in en het bedrag zal automatisch aangepast worden.
4Kan ik een uitverkocht product na bestellen?
Dat verschilt sterk per product. Houd daarom goed de webshop en onze Instagram en Facebook in de gaten.
5Het product is uitverkocht!
Het item wat ik wilde hebben is niet meer beschikbaar?! Allereerst onze excuses hiervoor. Soms komt het voor dat een item zo vaak besteld wordt, dat het uitverkocht is voordat wij het weer opnieuw kunnen inslaan. Je kunt je dan inschrijven voor een 'restock alert' bij het betreffende item. Wanneer het item dan weer is aangevuld krijg je van ons automatisch een mailtje! Je kunt ons natuurlijk ook altijd mailen. Vaak is het voor ons ook een verrassing of en wanneer een item nog aangevuld wordt, maar soms hebben wij inzicht in de situatie wanneer en of het item überhaupt nog terug de webshop op komt.
6Is het mogelijk een product te reserveren?
Helaas is het bij ons niet mogelijk om producten te reserveren. Wel is het soms mogelijk om een pre-order van een product te plaatsen. Het is dan iets langer wachten op je product, maar dan weet je wel zeker dat je hem hebt!
7Wat is een pre-order?
Wanneer een product nog niet op voorraad is maar wel al onderweg naar ons, kan je alvast een pre-order doen. Je kunt het product dan alvast bestellen, maar wordt pas verzonden wanneer het bij ons op voorraad is.
8Wanneer kan ik mijn pre-order ontvangen?
Op de website staat bij het product wanneer deze weer beschikbaar is. Let op! Daarbij moet je nog wel de normale verzendtijd van 1 tot 3 werkdagen bij optellen.
1Kan ik mijn artikel ruilen of retourneren?
Met inachtneming van artikel 6 van onze algemene voorwaarden kun je (de) bestelde artikel(en) inclusief pakbon binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen naar: Fancy Bird Fashion Breestoep 8 3401 EH Spijkenisse The Netherlands
2Hoe kan ik iets retourneren?
Is het item toch niet helemaal wat je ervan verwacht? Jammer! Uiteraard kun je het terugsturen naar ons en verwerken wij jouw retour zo snel mogelijk. Je kunt de bevestiging van annulering binnen 7 dagen verwachten. Kijk op deze pagina voor uitgebreide informatie over ons retourproces: Retourneren
3Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?
Als je de retourbon goed heb ingevuld krijg je binnen 5 werkdagen, nadat we jouw bestelling hebben ontvangen het geld teruggestort.
 

Contact met ons

1Mailen met ons
2Bel met ons
3Kom langs in de winkel